9786058666016
457216
https://www.ikmkitap.com/android-oyun-programlama-1
Android Oyun Programlama
120.00
Mobil oyun sektöru¨nde, Android alaninda ilk ve tek Tu¨rkçe kaynak olma özelligine sahip olan bu kitap ile oyun gelistirmenin rahatligini tadacaksiniz. Andengine altyapisi ve Box2D fizik motorunun gu¨cu¨ ile daha gerçekçi, daha gu¨çlu¨ oyunlar gelistirebileceksiniz. Her bölu¨mu¨nde örnek uygulama bulacaginiz bu kitapta konular adim adim, basitten karmasiga dogru siralanmistir. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farkli oyun tu¨rlerini temelden kavrayacaksiniz.• Eclipse Gelistirme Ortami• Android SDK ve Emu¨lat.r Kurulumu• Oyun Motoru Nedir• Fizik Motoru Islevleri• Kurulumlar• Ön Bilgiler 17• Andengine Oyun Motoru• Box2D Fizik Motoru• Temel Kavramlar• Geometrik Sekiller• Metodlar• Resim G.ru¨ntu¨leme, Animasyon• Dokunmatik Ekran Kullanimi• Nesneler Arasindaki Etkilesimler• Multi-Touch Programlama• Update Sistemi• Fizik Kullanimi (Box2D)• PhysicsWorld• Çarpismalar• Hiz Kavrami• Sensör Kullanimi• Parçacik Sistemleri• Metin Olusturma• Sound ve Music Nesneleri• Fiziksel Tus Yönetimi• Menu¨ Olusturma• Blok Kirma Oyunu• Balon Patlatma Oyunu
- Açıklama
- Mobil oyun sektöru¨nde, Android alaninda ilk ve tek Tu¨rkçe kaynak olma özelligine sahip olan bu kitap ile oyun gelistirmenin rahatligini tadacaksiniz. Andengine altyapisi ve Box2D fizik motorunun gu¨cu¨ ile daha gerçekçi, daha gu¨çlu¨ oyunlar gelistirebileceksiniz. Her bölu¨mu¨nde örnek uygulama bulacaginiz bu kitapta konular adim adim, basitten karmasiga dogru siralanmistir. Kitap sonundaki örnek oyunlar ile farkli oyun tu¨rlerini temelden kavrayacaksiniz.• Eclipse Gelistirme Ortami• Android SDK ve Emu¨lat.r Kurulumu• Oyun Motoru Nedir• Fizik Motoru Islevleri• Kurulumlar• Ön Bilgiler 17• Andengine Oyun Motoru• Box2D Fizik Motoru• Temel Kavramlar• Geometrik Sekiller• Metodlar• Resim G.ru¨ntu¨leme, Animasyon• Dokunmatik Ekran Kullanimi• Nesneler Arasindaki Etkilesimler• Multi-Touch Programlama• Update Sistemi• Fizik Kullanimi (Box2D)• PhysicsWorld• Çarpismalar• Hiz Kavrami• Sensör Kullanimi• Parçacik Sistemleri• Metin Olusturma• Sound ve Music Nesneleri• Fiziksel Tus Yönetimi• Menu¨ Olusturma• Blok Kirma Oyunu• Balon Patlatma OyunuStok Kodu:9786058666016Sayfa Sayısı:344Baskı:2Basım Tarihi:2014-01Kapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:1. Hm. Kağıt
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00262,40124,80342,40127,20621,60129,60914,67132,00QNB Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00262,40124,80342,40127,20621,60129,60914,67132,00Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00262,40124,80342,40127,20621,60129,60914,67132,00Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00262,40124,80342,40127,20621,60129,60914,67132,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00262,40124,80342,40127,20621,60129,60914,67132,00World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,00262,40124,80342,40127,20621,60129,60914,67132,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim120,00120,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.