9786055201654
432586
https://www.ikmkitap.com/android-oyun-programlamaya-giris
Android Oyun Programlamaya Giriş
150.00
Mobil cihazlar, günlük ve is hayatimizda kapsamli bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni is alanlari dogdu. Bilisim teknolojileri alaninda çalisanlar, bu ani ve büyük degisime hizlica adapte olmak için adeta yaristilar-yarisiyorlar. Tüm dünyada oldugu gibi, ülkemizde de yazilim sektörünün önde gelen problemlerinin basinda nitelikli eleman azligi gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynagi ve kullanimina isaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabi hazirladik.Bu kitapta 2D grafik uygulamalari destekleyen “AndEngine” oyun motoru incelenmistir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafindan gelistirilen açik kaynak projesidir. Kitabin yazim tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0'dir. AndEngine ile gelistireceginiz uygulamalari tamamen Java programlama dili kullanacaksiniz. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmali ve temel Android programlama bilgisine sahip olmaniz gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak gelistirilen birçok popüler oyun bulunmaktadir. Siz de 2D destekli oyunlarinizda AndEngine'i kullanabilirsiniz.• Andengine Oyun Motoru• Android SDK ve Emulatör Kurulumu• Andengine ve Box2D Kurulumu• Andengine Proje Olusturma & Çalistirma• Basegameactivity Sinifi• Alan-Kamera Nesneleri• Camera Sinifi• Boundcamera ve Camerafactory Sinifi• Zoomcamera ve Smoothcamera Sinifi• Scene (Sahne) Sinifi• Camerascene Sinifi• Engineoptions Sinifi• Wakelockoptions, Touchoptions ve Diger Siniflar• Görüntü Olusturma (Resim, Animasyon, Metin)• Texture Sinifi• Textureregion Sinifi• Sprite Sinifi• Animatedsprite Sinifi• Görüntü Objeleri• Line ve Rectangle Kullanimi• Menü Olusturma• Metinsel Objeler• Buildabletexture Nesnesi• Font Nesnesi• Changeabletext Nesnesi• Multi-Touch Programlama• Dokunmalari (Touch) Yönet• Sensörler• Fizik Motoru• Body Sinifi• Contact, Fixture Siniflari• Joint, Revolutejointdef, Linejoint Siniflari• Physicsworld, Physicsfactory Siniflari• Physicsconnector, Physicsconnectormanager Siniflari• Fiziksel Nesneler, Hiz, Agirlik ve Çarpismalar, Eklem Olusturma
- Açıklama
- Mobil cihazlar, günlük ve is hayatimizda kapsamli bir yere sahip oldu. Bunun neticesinde yeni is alanlari dogdu. Bilisim teknolojileri alaninda çalisanlar, bu ani ve büyük degisime hizlica adapte olmak için adeta yaristilar-yarisiyorlar. Tüm dünyada oldugu gibi, ülkemizde de yazilim sektörünün önde gelen problemlerinin basinda nitelikli eleman azligi gelmektedir. Bu probleme en büyük sebep olarak yetersiz bilgi kaynagi ve kullanimina isaret ediliyor. Bizlerde bu konuya büyük önem verdik ve sizlere bu kitabi hazirladik.Bu kitapta 2D grafik uygulamalari destekleyen “AndEngine” oyun motoru incelenmistir. AndEngine, Nicolas Gramlich tarafindan gelistirilen açik kaynak projesidir. Kitabin yazim tarihi itibariyle güncel AndEngine sürümü GLES 2.0'dir. AndEngine ile gelistireceginiz uygulamalari tamamen Java programlama dili kullanacaksiniz. Bunun için Java bilginiz en az Java Standart Edition düzeyinde olmali ve temel Android programlama bilgisine sahip olmaniz gerekmektedir. AndEngine oyun motorunu kullanarak gelistirilen birçok popüler oyun bulunmaktadir. Siz de 2D destekli oyunlarinizda AndEngine'i kullanabilirsiniz.• Andengine Oyun Motoru• Android SDK ve Emulatör Kurulumu• Andengine ve Box2D Kurulumu• Andengine Proje Olusturma & Çalistirma• Basegameactivity Sinifi• Alan-Kamera Nesneleri• Camera Sinifi• Boundcamera ve Camerafactory Sinifi• Zoomcamera ve Smoothcamera Sinifi• Scene (Sahne) Sinifi• Camerascene Sinifi• Engineoptions Sinifi• Wakelockoptions, Touchoptions ve Diger Siniflar• Görüntü Olusturma (Resim, Animasyon, Metin)• Texture Sinifi• Textureregion Sinifi• Sprite Sinifi• Animatedsprite Sinifi• Görüntü Objeleri• Line ve Rectangle Kullanimi• Menü Olusturma• Metinsel Objeler• Buildabletexture Nesnesi• Font Nesnesi• Changeabletext Nesnesi• Multi-Touch Programlama• Dokunmalari (Touch) Yönet• Sensörler• Fizik Motoru• Body Sinifi• Contact, Fixture Siniflari• Joint, Revolutejointdef, Linejoint Siniflari• Physicsworld, Physicsfactory Siniflari• Physicsconnector, Physicsconnectormanager Siniflari• Fiziksel Nesneler, Hiz, Agirlik ve Çarpismalar, Eklem OlusturmaStok Kodu:9786055201654Sayfa Sayısı:304Baskı:2Basım Tarihi:2015-01Kapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:1. Hm. Kağıt
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim150,00150,00278,00156,00353,00159,00627,00162,00918,33165,00QNB Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim150,00150,00278,00156,00353,00159,00627,00162,00918,33165,00Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim150,00150,00278,00156,00353,00159,00627,00162,00918,33165,00Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim150,00150,00278,00156,00353,00159,00627,00162,00918,33165,00Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim150,00150,00278,00156,00353,00159,00627,00162,00918,33165,00World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim150,00150,00278,00156,00353,00159,00627,00162,00918,33165,00Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim150,00150,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.