9786059118811
459168
https://www.ikmkitap.com/torque-3d
Torque 3D
135.00
Digital oyun sektörü bugün dünyada en hızlı büyüyen sektördür. 2016 yılına gelindiğinde, dünya çapında bu sektörün büyüklüğü 100 milyar doları aşmış durumdadır. Ülkemiz için önemli olan, bu sektörde pazardan çok pazarlayan konumuna gelebilmektir. Bu yüzden yeni oyun teknolojilerinin öğretilmesi, oyun geliştirecek düzeyde bilgi ve beceriye sahip kişilerin yetiştirilmesi büyük önem arz etmektedir. Torque 3D oyun motoru açık kaynak kodlu ve ücretsiz oluşu, güçlü ve hızlı render motoru, üstün PhysX uygulamaları ve her platform için oyun geliştirme desteği ile diğer oyun motorlarına göre önemli avantajlara sahiptir. Torque 3D ile ilgili ilk Türkçe kaynak olan kitabımız, 6 yıllık bir birikimin ve araştırmanın sonucunu süzerek okuyuculara sunmaktadır. Bu sayede Torque 3D oyun motorunda oyun geliştirirken bilinmesi gereken pek çok konunun uygulamalı olarak bu kitapta yer alması sağlanmıştır.
• TORQUE 3D ile tanışın
• TORQUE 3D sistem gereksinimleri ve kurulumu
• World (Dünya) editörü
• Terrain (alan) düzenleme editörü ve araçları
• Sahne ağacı ve yönetimi
• Library (kütüphane) nesneleri
• Scripted nesneleri
• Level düzenleme ve level nesneleri
• Sahne tasarımı ve kontroller
• Kamera türleri ve kontrolü
• Sound Emitter nesnesi – ortam ve alan sesleri
• Prefab nesne oluşturma
• Inspector paneli
• Gizmo aracı ve nesne kontrolü
• Time of Day nesnesi ile zaman yönetimi
• Environment (çevre) nesneleri
• Oyuna 3D model entegrasyonu
• Materyal editör ve materyal düzenleme
• Partikül editörü ve partikül türleri
• Data block nesnesi ve kontrolü
• Trigger (tetikleyici) kullanımı ve uygulamaları
• GUI hazırlama
• Torsion ve Torque script
• Script kod yazma ve temel kod yapılarının kullanımı
• Eğitsel oyun tasarımı için faydalı örnek uygulamalar
• Puan toplama
• Eğitsel oyun için video izleme arayüzü tasarımı
• Çoktan seçmeli test arayüzü tasarımı
• Doğru-Yanlış soru uygulamaları
• Veri Tabanı Bağlantısı
• Kurulum Dosyası Oluşturma
• TORQUE 3D ile tanışın
• TORQUE 3D sistem gereksinimleri ve kurulumu
• World (Dünya) editörü
• Terrain (alan) düzenleme editörü ve araçları
• Sahne ağacı ve yönetimi
• Library (kütüphane) nesneleri
• Scripted nesneleri
• Level düzenleme ve level nesneleri
• Sahne tasarımı ve kontroller
• Kamera türleri ve kontrolü
• Sound Emitter nesnesi – ortam ve alan sesleri
• Prefab nesne oluşturma
• Inspector paneli
• Gizmo aracı ve nesne kontrolü
• Time of Day nesnesi ile zaman yönetimi
• Environment (çevre) nesneleri
• Oyuna 3D model entegrasyonu
• Materyal editör ve materyal düzenleme
• Partikül editörü ve partikül türleri
• Data block nesnesi ve kontrolü
• Trigger (tetikleyici) kullanımı ve uygulamaları
• GUI hazırlama
• Torsion ve Torque script
• Script kod yazma ve temel kod yapılarının kullanımı
• Eğitsel oyun tasarımı için faydalı örnek uygulamalar
• Puan toplama
• Eğitsel oyun için video izleme arayüzü tasarımı
• Çoktan seçmeli test arayüzü tasarımı
• Doğru-Yanlış soru uygulamaları
• Veri Tabanı Bağlantısı
• Kurulum Dosyası Oluşturma
- Açıklama
- Digital oyun sektörü bugün dünyada en hızlı büyüyen sektördür. 2016 yılına gelindiğinde, dünya çapında bu sektörün büyüklüğü 100 milyar doları aşmış durumdadır. Ülkemiz için önemli olan, bu sektörde pazardan çok pazarlayan konumuna gelebilmektir. Bu yüzden yeni oyun teknolojilerinin öğretilmesi, oyun geliştirecek düzeyde bilgi ve beceriye sahip kişilerin yetiştirilmesi büyük önem arz etmektedir. Torque 3D oyun motoru açık kaynak kodlu ve ücretsiz oluşu, güçlü ve hızlı render motoru, üstün PhysX uygulamaları ve her platform için oyun geliştirme desteği ile diğer oyun motorlarına göre önemli avantajlara sahiptir. Torque 3D ile ilgili ilk Türkçe kaynak olan kitabımız, 6 yıllık bir birikimin ve araştırmanın sonucunu süzerek okuyuculara sunmaktadır. Bu sayede Torque 3D oyun motorunda oyun geliştirirken bilinmesi gereken pek çok konunun uygulamalı olarak bu kitapta yer alması sağlanmıştır.
• TORQUE 3D ile tanışın
• TORQUE 3D sistem gereksinimleri ve kurulumu
• World (Dünya) editörü
• Terrain (alan) düzenleme editörü ve araçları
• Sahne ağacı ve yönetimi
• Library (kütüphane) nesneleri
• Scripted nesneleri
• Level düzenleme ve level nesneleri
• Sahne tasarımı ve kontroller
• Kamera türleri ve kontrolü
• Sound Emitter nesnesi – ortam ve alan sesleri
• Prefab nesne oluşturma
• Inspector paneli
• Gizmo aracı ve nesne kontrolü
• Time of Day nesnesi ile zaman yönetimi
• Environment (çevre) nesneleri
• Oyuna 3D model entegrasyonu
• Materyal editör ve materyal düzenleme
• Partikül editörü ve partikül türleri
• Data block nesnesi ve kontrolü
• Trigger (tetikleyici) kullanımı ve uygulamaları
• GUI hazırlama
• Torsion ve Torque script
• Script kod yazma ve temel kod yapılarının kullanımı
• Eğitsel oyun tasarımı için faydalı örnek uygulamalar
• Puan toplama
• Eğitsel oyun için video izleme arayüzü tasarımı
• Çoktan seçmeli test arayüzü tasarımı
• Doğru-Yanlış soru uygulamaları
• Veri Tabanı Bağlantısı
• Kurulum Dosyası OluşturmaStok Kodu:9786059118811Sayfa Sayısı:236Baskı:1Basım Tarihi:2017-01Kapak Türü:Karton KapakKağıt Türü:1. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim135,00135,00270,20140,40347,70143,10624,30145,80916,50148,50QNB Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim135,00135,00270,20140,40347,70143,10624,30145,80916,50148,50Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim135,00135,00270,20140,40347,70143,10624,30145,80916,50148,50Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim135,00135,00270,20140,40347,70143,10624,30145,80916,50148,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim135,00135,00270,20140,40347,70143,10624,30145,80916,50148,50World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim135,00135,00270,20140,40347,70143,10624,30145,80916,50148,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim135,00135,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.